کد خبر : 38797
چاپ خبر
تاریخ ثبت : ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۶

خبر استان: رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشورگفت: مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ‘سامد ‘ بوشهر باتوجه به کارکرد بسیار خوب خود از قابلیت الگوبرداری برای سایر استان های کشور برخوردار است.

به گزارش خبر استان، وجه الله خدمتگزار شامگاه چهارشنبه در بازدید از مرکز سامد بوشهر افزود: تعریف چنین رویکرد برای حضور مدیران و پاسخگویی مستقیم آنها به مردم یک اقدام ارزشمند و تاثیرگذار در تکریم ارباب رجوع است.
وی در ادامه بصورت تلفنی با یکی از شهروندان بوشهری که پیش تر درخواست خود را به مرکز سامد داده بود ارتباط تلفنی برقرار و قول مساعد به پیگری مشکل وی را داد.
در قالب این تماس شهروندی که شناورش از سوی عربستان صعودی توقیف شده بود درخواست آزاد کردن شناور خود را داشت که خدمتگزار دستور ابلاغ درخواست وی به نمایندگی وزارت امورخارجه برای پیگیری داد.
شهروند دیگری نیز از شهرستان جم درخواست احداث تاسیسات برق برای کارگاه تولید بتن خود را داشت که خدمتگزار قول مساعد به پیگیری درخواست وی داد.
استاندار بوشهر نیز در ادامه با ۲ تن از هم استانی ها ارتباط تلفنی برقرار و برای حل مشکل اشتغال ۲ جوان جویای کار و همچنین تعیین وضعیت صدور مجوز واحد پروار بندی در شهرستان دشتستان دستور پیگیری داد.
عباس قلی پور مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر نیز گفت: در قالب سامانه سامد روزهای چهارشنبه چهار تن از مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر در این مرکز حضور پیدا و هر کدام به مدت ۲ ساعت پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردمی می شوند./ایرنا


تبلیغات


تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری تحلیلی خبر استان می باشد. و با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و توسعه: گروه وردپرس پارسی